Studiu| Consumatorii de canabis tind să aibă idei de afaceri originale, dar impracticabile

Studiu| Consumatorii de canabis tind să aibă idei de afaceri originale, dar impracticabile

Canabisul te poate face să visezi cu ochii deschiși la locuri îndepărtate, iar de cele mai multe ori este greu să urmărești firul „drumului”.

Într-un prim studiu de acest gen care a analizat modul în care consumul de canabis ar influența idei de afaceri noi, s-a observat că deși poate fi de ajutor, ar pune totuși în dificultate creativitatea unui antreprenor.

Studiul a fost publicat în Journal of Business Venturing.

254 de antrepronori au participat la studiul realizat de cercetătorii Universității de Stat din Washington.

Au fost separați în consumatori și non-consumatori de canabis, iar cei care au consumat canabis au raportat că au consumat drogul în medie de aproape 20 de ori în ultima lună. De asemenea, li s-au pus întrebări despre experiențele lor de afaceri și pasiunea pentru antreprenoriat.

Consumatorii de canabis nu au fost sub influența drogului în timpul experimentului; dar cu toate acestea, cercetătorii au menționat că efectele cognitive ale consumului cronic de canabis, cum ar fi impulsivitatea crescută și tendințele de gândire liberă, s-au dovedit a dura până la o lună.

În pasul următor, antreprenorii au luat parte la o nouă sarcină de idei de risc și au fost instruiți să vină cu cât mai multe idei pentru o nouă afacere bazată pe tehnologia VR. 

După ce fiecare antreprenor și-a identificat „cea mai bună idee”, un grup de experți a evaluat originalitatea și fezabilitatea conceptelor. 

S-a observat cum antreprenorii care au consumat canabis au generat noi idei de afaceri outstanding, cum ar fi un antrenament VR fără greutate, fără gravitație. 

În general, ideile au fost mai originale, dar mai puțin fezabile în comparație cu ideile celor care nu consumă canabis.

Acest caz de originalitate sporită și fezabilitate scăzută a fost întâlnit doar la antreprenorii care pretindeau o pasiune puternică pentru explorarea ideilor noi de afaceri. Acest lucru nu a fost văzut la antreprenorii care au fondat mai multe afaceri și au raportat, de asemenea, consumul de canabis.

Consumul de canabis poate avea unele beneficii în etapele timpurii de brainstorming ale procesului de ideație a întreprinderii; cu toate acestea, cercetătorii spun că este nevoie de o „verificare a realității” pentru ca aceste idei să devină întemeiate. Adică, un fel de wake up call.

„În mod clar, există avantaje și dezavantaje în ceea ce privește consumul de canabis care merită să fie investigat în continuare. Pe măsură ce valul de legalizare a canabisului continuă, trebuie să facem lumină asupra efectelor reale ale canabisului nu numai în antreprenoriat, ci și în alte domenii de afaceri.”, a spus Benjamin Warnick, autorul principal al studiului.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook