Acțiunile Levi Strauss cresc cu 20% după apariția melodiei „Levii’s Jeans” de la Beyoncé

Acțiunile Levi Strauss cresc cu 20% după apariția melodiei „Levii’s Jeans” de la Beyoncé
  • Acțiunile Levi Strauss au crescut cu până la 20% joi, după ce compania a raportat câștiguri puternice în primul trimestru.
  • „Denimul are un moment”, a spus CEO-ul Levi Strauss, Michelle Gass.
  • Succesul lui Levi vine pe fondul unei noi piese de la Beyonce, numită „Levii’s Jeans”.

Acțiunile Levi Strauss au crescut cu până la 20% joi, după ce compania a raportat rezultate solide ale câștigurilor din primul trimestru, scrie Business Insider. Compania se bucură de o expunere suplimentară datorită unei noi piese a lui Beyoncé.

Producătorul de blugi a declarat că vânzările au scăzut cu aproximativ 8% în primul trimestru comparativ cu anul trecut. Măsurile recente de reducere a costurilor au contribuit la obținerea unui profit mai bun decât cel așteptat.

Compania și-a majorat perspectivele pentru anul 2024 pentru câștigul pe acțiune. Acesta a fost ajustat la un interval de 1,17 dolari până la 1,27 dolari. Este puțin peste indicațiile anterioare de 1,15 dolari până la 1,25 dolari.

„Aș spune doar că denimul are un moment și brandul Levi’s are un moment puternic în întreaga lume”, a spus CEO-ul Levi Strauss, Michelle Gass.

Compania a spus că introducerea de noi produse a contribuit la creșterea vânzărilor. Acestea includ fustele din denim și pantalonii fără denim. Expunerea suplimentară față de companie determinată de noua melodie a lui Beyonce „Levii’s Jeans” ajută tendințele de vânzări.

Levi Strauss face parte din pop culture

„Unul dintre lucrurile care sunt cu adevărat semnificative despre brandul Levi’s pe care punem mult accent și investiții este să ne asigurăm că brandul Levi’s rămâne în centrul culturii. Și nu cred că există dovezi mai bune decât a avea pe cineva ca Beyonce, care este un modelator de cultură, să numească un cântec după noi”, a spus Gass.

Analistul senior al industriei Bloomberg Intelligence, Mary Ross Gilbert, a declarat într-o notă de miercuri că noua melodie a lui Beyoncé, care este o melodie de top 20 din lista de redare a Apple Music din SUA, „ar putea oferi, de asemenea, un impuls suplimentar vânzărilor”.

În semn de recunoaștere a cântecului, Levi Strauss și-a schimbat numele de Instagram în Levii’s. Astfel, se potrivește cu ortografia noului cântec de la Beyoncé.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook