Trump promovează o marcă de conserve și divizează America

Trump promovează o marcă de conserve și divizează America

Brandul alimentar Goya, popular în special în comunitatea latino-americană, se găsește în mijlocul unui scandal mediatic. Totul a început cu o serie de comentarii măgulitoare din partea patronului către președintele Donald Trump. Invitat la Casa Albă săptămâna trecută, Robert Unanue a declarat că Statele Unite sunt „cu adevărat binecuvântate” pentru a avea „un lider ca Donald Trump, care este un ctitor”.

Imediat au urmat apeluri la boicotarea mărcii pe rețelele de socializare, dar patronul mărcii a refuzat să-și ceară scuze și a spus pentru postul TV Fox News că #BoycottGoya a fost o încercare de a ataca „libertatea de exprimare”.

Ivanka Trump, fiica și consilierul președintelui american, a relansat controversa marți seară, postând pe Twitter o fotografie în care prezintă o cutie cu fasole neagră, însoțită de sloganul „Dacă este Goya, este bun.”. Fotografia, asemănătoare unui afiș publicitar, a fost ironizată online, în timp ce Ivanka Trump este acuzată că a încălcat regulile etice care interzic angajaților federali să promoveze produse, servicii sau afaceri.

Donald Trump s-a amestecat și el în polemică, fotografiindu-se în Biroul Oval cu mai multe produse Goya, de la conserve până la pachete de prăjituri.

Cu puțin timp înainte, el replicase că afacerile Goya merg bine. „Campania denigrantă a stângii radicale a eșuat, oamenii cumpără în masă”, a spus el.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook