Decizia Vice Media de a nu mai publica pe Vice.com lasă sute de oameni fără un loc de muncă. Bruce Dixon: „Nu mai este rentabil pentru noi să distribuim conținutul nostru digital în modul în care am făcut-o până acum”

Decizia Vice Media de a nu mai publica pe Vice.com lasă sute de oameni fără un loc de muncă. Bruce Dixon: „Nu mai este rentabil pentru noi să distribuim conținutul nostru digital în modul în care am făcut-o până acum”
  • Vice Media operează în peste 30 de țări.
  • Compania a fost evaluată la 5,7 miliarde de dolari în 2017.
  • Speranța era că Vice va atrage milioane de tineri prin intermediul platformelor de socializare precum Facebook și Instagram.

Vice Media plănuiește să elimine sute de locuri de muncă, deoarece nu va mai publica pe Vice.com, potrivit unui memoriu al directorului general Bruce Dixon. În luna mai, firma a intrat în faliment în SUA și a fost cumpărată de Fortress Investment Group.

Dixon a declarat că Vice intenționează „să se asocieze cu companii media consacrate pentru a distribui conținutul nostru digital”. Firmele media, printre care Channel 4, Los Angeles Times și Business Insider, au eliminat, de asemenea, locuri de muncă în acest an.

Dixon a declarat că „nu mai este rentabil pentru noi să distribuim conținutul nostru digital în modul în care am făcut-o până acum”, în memoriul consultat de BBC. „În mod regretabil, acest lucru înseamnă că ne vom reduce forța de muncă, eliminând câteva sute de posturi”, a spus el.

Compania continuă să vândă afacerea, potrivit lui Dixon, care a spus că anunțul va fi făcut în următoarele săptămâni. Înainte de a se plasa sub protecția Capitolului 11 al Legii falimentului, o procedură care amână obligațiile unei companii americane față de creditorii săi, Vice a anunțat concedieri anterioare prin închiderea programului său TV emblematic.

Lansată în 1994 ca o revistă marginală numită Voice of Montreal de Shane Smith, Gavin McInnes și Suroosh Alvi, Vice Media operează în peste 30 de țări.

Compania a fost evaluată la 5,7 miliarde de dolari în 2017 și a fost cândva anunțată ca făcând parte din avangarda de companii care urmau să perturbe peisajul media tradițional cu un conținut modern, axat pe tineri, care acoperă presa scrisă, evenimente, muzică, online, televiziune și filme de lung metraj.

Speranța era că Vice va atrage milioane de tineri prin intermediul platformelor de socializare precum Facebook și Instagram.

Printre producțiile firmei se numără „My Journey Inside the Islamic State”, în care un jurnalist de la Vice a filmat alături de grupul terorist în Siria. Vice a urmărit, de asemenea, vedeta de baschet Dennis Rodman și echipa Harlem Globetrotters într-o călătorie de diplomație sportivă” în Coreea de Nord.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook