Unii clienți comandă mâncare de la companiile aeriene, pentru a-și satisface dorul de călătorie

Unii clienți comandă mâncare de la companiile aeriene, pentru a-și satisface dorul de călătorie

Pandemia coronavirusului a pus la sol mii de avioane de pe toată planeta. O situație care a frustrat nenumărați călători în așa măsură încât unii dintre ei s-au apucat să comande platouri cu mâncare de la companiile aeriene pentru a-și satisface dorul de călătorie.

Majoritatea călătorilor au preferat să-și reprogrameze zborul, alții au decis să-l recreeze acasă, în detaliu.

Fenomenul este departe de a se limita la câțiva excentrici, după cum relatează cotidianul economic american The Wall Street Journal, care a analizat fenomenul.

De asemenea, în timp ce mulți călători găsesc, în general, mâncarea servită în avioane fără gust și fără savoare, ea este parte a unui ritual în sine, o etapă obligatorie în vacanță.

Și în contextul Covid-19, aceste platouri cu mâncare învelite în plastic au devenit o adevărată consolare. Este și cazul unei americance în vârstă de 23 de ani din Michigan care plănuise să călătorească în Australia cu părinții, dar familia a fost nevoită să-și anuleze călătoria din cauza pandemiei.

Acest « arest » la domiciliu a dat naștere ideii de a comanda mai multe pachete cu sandwich-uri de la compania aeriană JetBlue. Un fel de gluma la început, dar care a luat rapid forma terapiei de grup.

„Am crezut că ar fi foarte distractiv să-mi surprind părinții în acest fel, să fac un platou folosind aceste mici gustări furnizate de compania aeriană, de parcă ne îndreptam cu adevărat către Australia”, a declarat tânăra pentru cotidianul economic.

Intrând în joc, membrii familiei au mâncat biscuiți sărați, așezați confortabil pe canapeaua de acasă.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook