Un restaurant din China și-a cântărit clienții la intrare. Ulterior și-a cerut scuze

Un restaurant din China și-a cerut scuze pentru politica sa controversată de a cere clienților să se cântărească înainte de intrare, fiind un răspuns exagerat la o nouă campanie națională împotriva risipei de mâncare.

Restaurantul din Changsha a fost criticat masiv pe rețelele de socializare din China, după ce a postat, vineri, noua strategie de funcționare.

Astfel, au fost amplasate două cântare la intrarea în restaurant, iar clienții erau rugați să introducă datele într-o aplicație care le recomanda ce ar trebui să consume în funcție de silueta acestora.

Inițiativa restaurantului a luat naștere după ce președintele Xi Jinping a cerut oamenilor să înceteze să mai facă risipă de mâncare, întrucât pandemia de coronavirus și inundațiile grave de luna trecută au dus la o creștere a prețurilor la produsele alimentare.

Hashtag-urile legate de incident au fost vizionate de peste 300 de milioane de ori pe platforma socială Weibo.

Prin urmare, restaurantul și-a cerut scuze: „Intențiile noastre erau să pledăm pentru oprirea risipei de mâncare și recomandarea alimentelor sănătoase. Nu am forțat niciodată clienții să se cântărească”.

Platformele de livestreaming au promis să închidă conturile care promovează excesul de mâncare și risipa alimentară.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook