Rapper-ul 50 Cent se folosește de moartea actorului Michael K. Williams pentru a-și promova propriul serial și băuturile alcoolice pe care le produce

Rapper-ul 50 Cent se folosește de moartea actorului Michael K. Williams pentru a-și promova propriul serial și băuturile alcoolice pe care le produce

Rapper-ul Curtis Jackson, cunoscut drept 50 Cent, este aspru criticat pe rețelele sociale după ce s-a folosit de moartea actorului din „The Wire”, Michael K. Williams, pentru a promova serialul și băuturile alcoolice pe care le produce. 50 Cent, în vârstă de 46 de ani, a distribuit o captură de ecran a știrii publicate de New York Post, care anunța decesul actorului.

Fotografia era însoțită de un text prin care cântărețul le transmitea urmăritorilor să vizioneze show-ul difuzat de canalul Starz, “Power Book III: Raising Kanan,” inspirat din povestea copilăriei sale.

„Dacă nu ai văzut Raising Kanan trebuie neapărat s-o faci, omoară concurența”, a scris el, oferind abia apoi o reacție la moartea lui Williams. „Odihnește-te în pace, micheal k williams”, a continuat el, tastând greșit numele actorului. Au urmat apoi câteva hashtag-uri prin care își promova băuturile alcoolice pe care le produce.

Postarea a fost ștearsă după ce urmăritorii au lăsat reacții negative. 50 cent le-a spus ulterior criticilor: „Nu încercați să mă înțelegeți. Sunt diferit. Nu afișez dovezi false de iubire”.

Și această ultimă postare a fost ștearsă între timp.

„50 Cent este rapper-ul meu favorit, dar ce a făcut este total lipsit de respect”, spune un urmăritor.

„A folosi o tragedie și chiar moartea pentru a-ți promova propriul show este total imoral.”

„50 Cent a fost tot timpul un ignorant, dar deja a depășit măsura”, sunt câteva dintre reacțiile oferite de internauți.

Sursa: New York Post

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook