Logo 107.3 Mhz
Update Required To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
RADIOURILE TALE
  • Smart Radio
  • for Christmas
  • Smart In Lounge
  • Smart and Groovy
  • Smart’N’Roll
  • Smart the Fusion
  • Smart on Soundtrack
  • Smart AltRO
  • Smart on Trend
  • Smart and Rave
  • Smart Street
  • Smart Move
USERS
  • Login
  • Register
SMART RADIO
  • ȘTIRI
    • News Wall-ul tău
    • Distracțiile tale
    • Ziua ta
    • Banii tăi
    • Bulandra
    • Ia masa în oraș
    • Proprietățile tale
    • Smart People
    • Toate știrile
  • SMART SHORTS
    • SMART MUSIC
    • VORBITOR
    • PRIN BUCUREȘTII CE SE DUC
    • SMART on SCREEN
    • SMART PEOPLE
    • SMART eLearning
    • Curious Lion by ING
    • DIN VORBE ÎȚI DESCHIDEM OCHII!
    • SMART LIVING
    • IA MASA ÎN ORAȘ!
    • SMART WALLET
    • SMART Poetry
    • CORONAVIRUS BREAK
    • SMART BEAUTY
    • SMART FEED
    • NEWS BREAK
    • TOATE EMISIUNILE
  • SMART EVENTS
    • EVENTS
    • STREAMINGS
      • SMART LIVE ANTIGONA
      • LIVE FEVER
      • NIGHT FEVER
      • BRUNCH FEVER
      • LIVE FEVER CONCERT
      • SMART NIGHT FEVER
      • SMART LIGHT FEVER CONCERT

Logo-ul Uncle Ben’s nu este rasist, este vizualizarea pe care am avut-o despre rasism

de M. T.
în News Wall-ul tău

21 iunie 2020 | 13:29

334

Logo-ul Uncle Ben’s nu este rasist, este vizualizarea pe care am avut-o despre rasism

În contextul protestelor anti-rasism, multe companii se implică și fac promisiuni comunitatii afro-americane. Un comunicat de presă publicat miercuri de Mars Food anunță o mică revoluție pe rafturile supermarketurilor. „Recunoaștem că a venit momentul ca marca Uncle Ben’s să evolueze, inclusiv identitatea sa vizuală”.

Chipul unui bărbat de culoare a apărut pentru prima dată pe afișele publicitare din 1946, la doar patru ani de la crearea brandului de orez. Forrest E. Mars, antreprenor vizionar, creatorul ciocolatei cu acelasi nume și a bomboanelor M&M’s, dobândește drepturile asupra unei metode de pre-coacere, asigurând o mai bună conservare a vitaminelor.

Logo-ul și numele unchiului Ben au origini diferite și, prin urmare, două semnificații. Potrivit relatării oficiale, Ben era un fermier texan al cărui orez de calitate era lăudat în toată zona. Această versiune este contestată: acest personaj și numele său nu pot fi decât o pură invenție. Unii critică porecla „Unchiul”, care s-ar referi la modul în care sudicii au numit anumiți descendenți ai sclavilor, pentru a evita să le spună „Mister”.

Top Stories

Colțescu, apărat în presa din Franța și pe rețelele sociale. "22 de idioți s-au adunat pentru a protesta împotriva rasismului"

Curtea de Apel Cluj anulează hotărârile de guvern care impun certificatul verde și continuarea stării de alertă

VIDEO| Ivermectina, medicament banal cu "eficiență miraculoasă" împotriva Covid-19. "Dacă îl iei, nu te îmbolnăvești" - dr. Pierre Kory, președintele FLCCC Alliance

Povestea figurii de pe pachete este mai precisă. Fondatorul brandului și un agent de publicitate celebru, Leo Burnett, au luat cina în 1943 într-un mare restaurant din Chicago. Agentul de publicitate l-a observat pe majordom, Frank Brown. « Dacă doriți ca toată lumea să mănânce orezul vostru, ar fi bine să fie servit de cineva tot atât de frumos ca el. » Forrest Mars l-a întrebat apoi pe angajatul restaurantului dacă vrea să pozeze, în schimbul unui onorariu de 50 de dolari. Suma poate părea ridicolă, dar se ridică la aproape 750 de euro în zilele noastre, ținând cont de inflație. Succesul vine destul de repede. În 1952, unchiul Ben a devenit cea mai vândută marcă de orez din Statele Unite. Și a rămas așa.

În 1971, chipul majordomului afro-american din Chicago dispare brusc de pe pachetele de orez, așa cum se poate vedea în reclama de mai jos, fără să se știe cu adevărat care a fost motivul deciziei. A reapărut în 1983.

În 2007, marca a mandatat agenția de publicitate TWBA să îi dezvolte campania de comunicare. Imaginea unchiului Ben a fost apoi complet reproiectată. El devine un om puternic, cu gusturi rafinate. Apare ca președinte al unei mari companii, un industriaș bogat. Mesajul îl arăta ca fiind în căutarea permanentă a perfecțiunii produsului său.

Cu câteva luni mai devreme, Mars Food lansase un sondaj pentru a stabili impactul noului logo. „Nu a existat niciun răspuns negativ sau referire la aspectele stereotipice ale personajului”, a declarat Vincent Howell, vicepreședinte al firmei Mars. Dimpotrivă, „consumatorii au raportat o imagine pozitivă, asociată calității, căldurii, atemporalității”, a spus el. Calitățile pe care comunicatorii și-au dorit să le evidențieze.

Jurnalistul Jacques Séguéla a explicat pentru Le Point: „Logo-ul în sine nu a fost rasist, este vizualizarea pe care am avut-o despre rasism. Acum este prezentată într-o poveste pe care astăzi o respingem. Reprezentările sunt în mișcare.”

logo rasism uncle ben's

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook

Citește și

    • Prima țară din UE care elimină toate restricțiile împotriva COVID-19Prima țară din UE care elimină toate restricțiile împotriva COVID-19
  • Implică-te în alegerea noului logo pentru stațiunea Mamaia. Unde poți vota varianta dorită
  • Pulsoximetrul rasist| Dispozitivele medicale nu sunt la fel de eficiente pentru persoanele de culoare, spune ministrul britanic al Sănătății

alte știri

Regulamentul concursului „Câștigă premii Plant Extrakt”

20 mai 2025

AQUA Carpatica și Untold 2025: O fuziune epică de hidratare și euforie muzicală pe meleaguri românești.

11 februarie 2025

(P) Cum să ai grijă de fața ta în perioada rece toamnă-iarnă?

28 noiembrie 2024

RUMI ESTE ÎN TOP Rumi, fiica lui Beyoncé, este în topul Billboard Hot 100, devenind cea mai tânără artistă care reușește această performanță

10 aprilie 2024

Poți vedea primul trailer pentru „Joker: Folie à Deux”

10 aprilie 2024

  • ȘTIRI
  • SMART SHORTS
  • LIVE FEVER
  • BRUNCH FEVER
  • NIGHT FEVER
  • LIVE FEVER CONCERT
  • ASCULTĂ ACUM RADIOURILE SMART
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Politica de cookies | Contact 2025© SMART RADIO. Toate drepturile rezervate
Contact: office@smartradio.ro