23 de ani de Ziarul Financiar, poate cel mai complex produs media de pe piaţă. Urmărește Gala ZF 2021

23 de ani de Ziarul Financiar, poate cel mai complex produs media de pe piaţă. Urmărește Gala ZF 2021
 Primul număr ZF, 16 noiembrie 1998 

Ziarul Financiar s-a lansat acum 23 de ani, pe 16 noiembrie 1998, atunci când România era într-o situație politică, socială şi economică dificilă. Încă de la început, Ziarul Financiar şi-a propus să surprindă evoluţia businessului şi a economiei, evoluţia societăţii şi evoluţia clasei de business, care îşi punea bazele la acea vreme.

„De la patroni am trecut la oameni de afaceri, iar acum vorbim despre antreprenori. Dacă patronul avea o conotaţie negativă, care se menţine şi acum, cuvântul antreprenor are un înţeles pozitiv, o percepţie bună în mintea oamenilor”, scrie ZF.

„ZF marchează astăzi cei 23 de ani uitându-se mai degrabă spre viitor, la ce ar putea să vină. Pe buzele tuturor stă cuvântul criză, pentru că încă ne aflăm în criză, iar altele ne bat la uşă, criza inflaţiei, de exemplu.”

Primul număr ZF, 16 noiembrie 1998

„Întrebarea noastră pentru acest an, care va fi discutată la Gala ZF 2021 este legată de următorul model de dezvoltare pentru România, cum trecem de la creştere economică, pentru că avem creştere economică, la dezvoltare economică, unde am rămas în urmă în aceşti 30 de ani.”

Astăzi, de la ora 19:00, începe cel mai important eveniment de business al anului. Gala anuală ZF va premia cele mai valoroase companii din România. În cadrul ediției cu numărul 16 vor fi prezentate rezultatele record înregistrate de unele companii listate, în special din domenii precum energie, servicii medicale private sau servicii bancare.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook