O școală din New York îndeamnă elevii să nu mai folosească termenii „mamă”, „tată”, „părinți”, pentru a dobândi „un limbaj mai incluziv”

O școală din New York îndeamnă elevii să nu mai folosească termenii „mamă”, „tată”, „părinți”, pentru a dobândi „un limbaj mai incluziv”

O școală privată din Manhattan, New York care urmărește să folosească un „limbaj mai incluziv”, îi încurajează pe elevi să nu mai folosească termenii „mamă”, „tată” și „părinți”, deoarece cuvintele fac „trimiteri” spre viața de acasă a copiilor. Școala Grace Church din Noho – care oferă cursuri academice de la grădiniță până în clasa a XII-a – a publicat un ghid de 12 pagini pentru elevi și personal, explicând misiunea de incluziune a școlii.

Ghidul recomandă utilizarea termenilor „adulți”, „oameni apropiați”, „familie” sau „tutori” ca alternative la „mamă”, „tată” și „părinți”. De asemenea, sugerează utilizarea cuvântului „îngrijitor” în loc de „bonă/babysitter”.

„Familiile sunt formate și structurate în multe feluri. La Grace Church School, folosim un limbaj incluziv care reflectă această diversitate. Este important să vă abțineți de la a face presupuneri cu cine locuiesc copiii, cine îi ingrijeste, dacă dorm în același loc în fiecare seară, dacă își văd părinții etc.”, se arată în ghid.

Documentul precizează, de asemenea, modul de utilizare a termenilor corespunzători referitori la sex, orientare sexuală, rasă și etnie.

În loc să întrebi o persoană: „De unde esti?”, formularea ar trebui să fie „Care este originea ta culturală/etnică? De unde sunt strămoșii tăi” sau „De unde este familia ta?”.

Școala își apără ghidul și menționează că scopul este de a „promova un sentiment de apartenență pentru toți elevii”.

„Grace este o școală episcopală. Ca parte a identității noastre episcopale, recunoaștem demnitatea și valoarea comună umanității”, a declarat Pr. Robert Pennoyer, asistent șef al școlii.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook