Cum încearcă hotelurile să atragă clienți, post-pandemie

Cum încearcă hotelurile să atragă clienți, post-pandemie

de Alexandru Anghel

– Cererea pentru sejururi, redusă considerabil ca urmare a pandemiei de COVID-19
– Sunt cardurile cadou pentru șederile viitoare, a căror valoare crește în timp, colacul de salvare pentru turism?
– Clienții dispuși să investească acum ar putea avea beneficii serioase mai târziu

„Cumpără acum, bucură-te mai târziu” pare a fi motto-ul mai multor hoteluri care pun la bătaie vouchere pentru vacanțele viitoare, a căror valoare crește în timp. Practic, ești încurajat să ajuți industria să treacă de perioada de criză cumpărând „obligațiuni” la hoteluri.

De exemplu, pe site-ul „Buy Now, Stay Later„, valoarea unui voucher pe care dai acum 100 de dolari (92.16 euro) crește la 150 de dolari (138.25 euro) după 60 de zile, și se întâmplă asta pentru fiecare 100 de dolari investiți.

Un alt site, Hotel Credits, te lasă să cumperi bonuri valorice. Dai 200 de dolari pe un bon care valorează 300 de dolari, bani pe care, după ridicarea restricțiilor, îi vei putea cheltui pentru rezervări la hotelurile listate pe site, dar și în barurile, restaurantele și magazinele acestora.
Inițiatorii ofertelor insistă că reducerile sunt importante și că nu riști nimic – primești banii înapoi integral dacă hotelul pentru care ai cumpărat voucher s-ar închide între timp.

Măcar avem un motiv în plus să visăm la prima vacanță post-pandemie.

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook