Restaurantul care a învins coronavirusul. Are de șase ori mai mulți clienți decât înaintea epidemiei

Restaurantul care a învins coronavirusul. Are de șase ori mai mulți clienți decât înaintea epidemiei

În timp ce restaurantele suferă în urma epidemiei Covid-19, un restaurant din Birmingham reușește să o depășească. Începând din ianuarie, restaurantul Craft a înregistrat o creștere a ratei de rezervare cu 628%. Cheia succesului? „Bule” instalate în afara unității. Oaspeții pot lua masa în aceste baloane de sticlă încălzite, echipate cu bănci așezate în cerc. „Pods”-urile au fost instalate în ianuarie, dar nu ca soluție epidemică. Au fost prezentate ca ceva diferit pentru oraș. „Am intrat în izolare foarte curând după aceea”, a declarat Sam Morgan, managerul restaurantului, pentru ziarul Birmingham Live.

Datorită acestor bule, Craft are acum 600 de clienti pe săptămână, în medie, de patru ori mai multi decât înainte de izolare. „Este doar o coincidență faptul că am introdus bulele. Cred că oamenii apreciază experiența de a avea propriul spațiu”, continuă propietarul restaurantului, care spune că fiecare dintre bulele de sticlă costă 11.000 de lire sterline (12.200 de euro).

În ciuda acestui succes, Sam Morgan protestează împotriva măsurilor luate de guvernul britanic pentru a contracara epidemia. Cea mai indoliata țară din Europa, cu aproape 42.000 de victime, Marea Britanie se confruntă în prezent cu dublarea numărului de contaminări la fiecare șapte zile și a trebuit să impună ora 22 ca limită de închidere a pub-urilor, barurilor și restaurantelor.

Îmi spuneți că virusul se va răspândi și mai mult dacă restaurantele și puburile ar avea permisiunea de a rămâne deschise până la ora 23:00? Oamenii care iau aceste decizii probabil că nu au mai lucrat niciodată în industria Horeca ”, spune el.

Sursa: Paris Match

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook