L’Oréal elimină cuvintele „alb”, „albire” și „clar (deschis)” din denumirile produselor sale

L’Oréal elimină cuvintele „alb”, „albire” și „clar (deschis)” din denumirile produselor sale

L’Oréal se alătură companiilor care iau decizii de marketing în linie cu trendul anti-rasist generat de mișcarea Black Lives Matters.
Grupul L’Oréal a decis să elimine anumite cuvinte, cum ar fi „alb” sau „albire”, din descrierea produselor sale cosmetice, în contextul global al manifestațiilor anti-rasiste.
Grupul L’Oréal a decis să elimine cuvintele alb / albire și clar (deschis) din toate produsele sale destinate uniformizării pielii„, a declarat într-un comunicat de presă publicat azi, sâmbătă, 27 iunie, fără a da alte detalii, fără să spună dacă produsele deja aflate pe rafturi vor fi sau nu retrase de pe piață.
Această decizie vine după cea a filialei indiene Unilever, care a ales să-și redenumească crema de albire a pielii comercializată sub numele de „Fair & Lovely”. Compania anglo-olandeză a promis să nu mai folosească cuvântul „Fair” deoarece marca spune că este „angajată să celebreze toate tonurile de culoare ale pielii”.
Amploarea protestelor anti-rasiste provocată de moartea lui George Floyd pune presiune asupra companiilor. Mai multe grupuri americane și-au anunțat intenția de a-și schimba identitatea vizuală, cum ar fi Mars care spune că intenționează sa-l înlocuiasca pe celebrul Uncle Ben’s.

Sursa

Dacă ti-a plăcut articolul urmărește SmartRadio pe Facebook