LEGO suspendă promovarea figurinelor care reprezintă Poliția și donează 4 milioane de dolari ONG-urilor

Compania Lego suspendă orice promovare a jucăriilor care reprezintă forțe de ordine, ca răspuns la violența poliției din Statele Unite și anunță o donație de 4 milioane de dolari ONG-urilor.

Un zvon care a circulat pe scară largă pe rețelele de socializare susținea că gigantul jucăriilor a retras  aceste produse de la vânzare. În realitate, compania a suspendat temporar toate promovările în jurul a treizeci de figurine. Lista jucăriilor afectate include mașina de patrulare a poliției, secția de poliție, brigada canină sau „Casa Albă”, detaliază The Source.

De asemenea, Lego a anunțat că va dona 4 milioane de dolari ONG-urilor „care sprijină copiii de culoare” și ce cele dedicate „educației pentru toleranță și egalitate rasială”.

Întrebată de cotidianul USA Today, Amanda Madore, oficial al companiei, a justificat această decizie: „Sprijinim comunitatea de culoare împotriva rasismului și inegalității”.

Decizia Lego este importantă, deoarece gama „Lego City Theme” este printre cele mai profitabile ale companiei. Nu există nicio decizie de a opri producția acestor jocuri, ci doar de a suspenda promovarea, spune brandul.

De asemenea, magazinele Lego au fost jefuite în New York în timpul protestelor în urma morții lui George Floyd.

Exit mobile version