Câți bani oferă statul pentru a te convinge să te vaccinezi anti-Covid

Guvernul pregătește o nouă campanie de informare legată de vaccinarea anti-Covid. Vaccinul n-a ajuns încă în România, dar autoritățile vor să investească în reclamă – între 40 și 200 de milioane de lei vor să dea pentru promovare.

Premierul interimar, Nicolae Ciucă, a făcut anunțul.

În cadrul primului val al epidemiei, Guvernul a alocat 40 de milioane de lei, bani care au mers în mare parte spre televiziuni. Aceeași strategie se aplică și acum.

În prima campanie, banii au fost alocați exclusiv pe criteriul audienței, cu transparență aproape zero – cel mai mult au avut de câștigat grupurile ProTV, Intact și Cancan.

Cum s-au împărțit banii

Televiziuni

-Antena TV Group – 1.738.770 EUR

-PRO TV – 1.462.225 EURO

-Dogan Media International – 1.302.722 EUR

Radio

-Kiss/Magic/Rock FM – 1.042.514 EUR

-Europa FM – 668.630 EUR

-Radio ZU – 625.602 EUR

-RCS&RDS (Digi FM) – 554.701 EUR

Online

-PRO TV – 295.900 EUR

-ProSport/Cancan – 295.408 EUR

-Evenimentul/Capital – 295.408 EUR

-Adevărul – 267.386 EUR

-Gândul – 236.386 EUR

Presa tipărită a primit cei mai puțini bani.

Exit mobile version