Idei de marketing pe timp de pandemie – Designerul chinez Zhijun Wang confecționează măști de protecție din produse celebre

Artistul Zhijun Wang folosește obiecte comune pentru a le transforma în măști de protecție. Celebra sacoșă de cumpărături albastră de la Ikea nu este imună la creativitatea sa.
Zhijun Wang și-a construit renumele pe baza acestor măști de protecție. Totul a început în 2013, când a început să le confecționeze prin reutilizarea adidașilor de marcă (Nike, Fila, New Balance, etc), în timp ce orașul său, Beijing, era supus unui nor de poluare.
Tânărul designer și-a extins de atunci câmpul de acțiune folosind diverse materiale. În creațiile sale, regăsim țesătura de jeans de la Levi’s, motivul militar de la Supreme sau emblematica sacosă a mărcii Ikea.
În 2017, Zhijun Wang a lansat masca făcută din faimoasa Frakta în perioada în care sacosa brandului suedez a ajuns pe scena modei prin mai mulți creatori. Odată cu epidemia de coronavirus, artistul chinez o readuce în prim plan. Un model care folosește pânza plastifiată a sacului dar și mânerele formând astfel un ham. De asemenea, este echipat cu două filtre de particule.

Ce alte campanii virale au pornit de la plasa Frakta

Masca lui Zhijun Wang este doar una dintre numeroasele transformări la care a fost supusă Frakta în ultimii ani. Popularitatea pe care a căpătat-o în lumea modei acest sac de cumpărături albastru s-a născut din mâinile experimentate al Demna Gvasalia, directorul artistic al Balenciaga. Pentru prima sa prezentare de modă masculină, în iunie 2016, designerul a dezvăluit o geantă albastră XXL ale cărei linii și culoare au fost inspirate în mod deschis de geanta de cumpărături Ikea. Accesoriul a agitat rapid rețelele de socializare din cauza aspectului său, dar și a prețului stabilit la 1695 de euro, în timp ce este vândut cu mai puțin de un euro la Ikea.
Brandul suedez a răspuns printr-o campanie virală cu un mesaj simplu: “Cum recunoști o Frakta originală?“

Citește mai multe detalii aici

Exit mobile version